Produsele Himalaya



Acum cateva saptamani am fost in vizita la verisoara mea,neanuntata,ma aflasem in acel cartier din intamplare si am zis sa nu plec fara sa o salut.Cand am ajuns insa la ea sotul ei mi-a comunicat ca nu se simte bine,am intrat insa pentru cateva minute si am observat ca se ingalbenise la fata si ochii dadeau tot in culoarea galben,i-am spus sa se duca la spital pentru ca exista posibilitatea sa aiba hepatita si putea sa o infesteze si pe ceea mica care are sistemul imunitar foarte slab.
Chiar daca in sinea mea imi doream,pentru prima data,sa nu am dreptate,a doua zi ma sunat si mi-a spus ca a fost internata la Spitalul de boli infectioase.Bineinteles fetita s-a mutat la bunica pentru ca erea imposibil sa stea tatal ei cu ea,avand si servici si trebuind sa se duca si in fiecare zi la spital.Au facut toti si analize pentru a se depista daca luasera virusul,dar din fericire singura bolnava era verisoara mea.
A urmat o perioada de regim,de tratament,perioada in care nu si-a vazut fetita,pentru ca le erea foarte teama sa nu-i dea si ei virusul.Spre usurarea noastra a fost hepatita de tip A,insa se putea citi in ochii verisoarei mele,care nu statuse niciodata inchisa undeva,nici atunci cand nascuse,imediat dupa cateva zile colinda spitalul,bucuria de a fi din nou libera.
Fericirea nu a durat mult caci a aflat ca trebuie sa tina regim in continuare si sa ia pastile,cum acestea erau foarte scumpe i-am recomandat Produsele Himalaya ,realizate din produse naturale si la un pret accesibil.

Primul produs achizitionat a fost Liv.52,un produs foarte utilizat pentru regenerarea ficatului.Printre beneficiile utilizarii Liv.52 se numara si:

-Stimuleaza regenerarea tesutului hepatic
-Protejeaza celulele hepatica de metabolitii toxici
-Normalizeaza apetitul si creste capacitatea functionala a ficatului
O data cu inceperea scolii si reintoarcerea in colectivitate,nepotica mea s-a inbolnavit,de teama sa nu ii afecteze ficatul cu pastile mama ei s-a hotarat sa apeleze tot la produse naturiste,insa nu stia de la ce firma sa cumpere,eu am recomandat Siropul Septimil tot de la firma Himalaya.

Siropul este perfect pentru raceli si este recomandat pentru:
-raceli si viroze la copii
-infectii cronice:amigdalita,faringita
-afectiuni dentare
-afectiuni ale pielii
-afectiuni alergice
Voi ce produse utilizati cand sunteti bolnavi sau puiutii vostri sunt bolnavi?

Etichete: ,