Sănătatea este permanentă?


 asigurare medicala, asigurare medicala internationala, asigurare bupa

Cu toții ne gândim zilele acestea,în care criza nu conduce gândurile,cum să facem să nu mai plătim atât de mult.Dar cât de mulți bani dăm pentru sănătatea noastră sau a familiei noastre?Ne-am gândit vreodată că ar trebui să mă distribuim din bugetul nostru ceva bani și către sănătate?
Dacă mi-ar fi pus cineva această întrebare acum 1 an  de zile,cel mai probabil aș fi spus că nu am fost niciodată foarte răcită și că medicamentele pentru răceală costă doar câțiva lei care oricum se găsesc mai tot timpul în buzunarul meu.
Aveam să aflu,din păcate,foarte curând cât de mult puteam să mă înșel și cât de crudă este viața.Nu știam pe atunci prea multe lucruri despre asigurările medicale și credeam că sunt doar niște hârtii,gen pliante,pe care dacă le ai,dacă nu...nu,fără a-ți influența decizia luată viața.
Era o zi minunată,mă despărțisem de prietena mea ceea mai bună în urmă cu câteva ore,deoarece spusese că se simte obosită și așteptam cu nerăbdare seara pentru a ne reîntâlnii și a ieșii în oraș.
În momentul în care o ambulanță a intrat pe strada noastră visam cu ochii deschiși în fața oglinzii.Curioasă din fire și fiindcă zgomotul sirenei nu se oprise(semn că ambulanța oprise la o casă din apropierea mea)m-am uitat pe geam să văd despre ce este mai exact.Nu de multe ori venea doar pentru că o vecină de a mea suna ori de câte ori îi era puțin rău(fiind singură și ne dorind să moară singură).
De data aceasta nu se mai oprise la aceea casă ci era chiar foarte aproape de mine...Deja nu-mi mai simțeam picioarele parcă podeau refuza să mă susțină,iar ochii îmi jucau feste.Ambulanța era acum oprită în fața casei în care intrase în urmă cu ceva timp prietena mea.
Am coborât scările cu teamă și am ajuns lângă ambulanță exact în momentul în care prietena mea era urcată în ea.Părinții ei erau devastați,nu apucase decât să-i spună tatălui ei că îi este foarte rău până să-și piardă cunoștința.
La numai câteva ore am primit și ceea mai cumplită veste prietena mea avea cancer în stadiul doi sau cel puțin așa am înțeles eu la acel moment.Pur și simplu nu-mi puteam imagina cum ceea cu care petrecusem atât de multe momente frumoase putea să fie lovită de o boală atât de necruțătoare.
Din fericire,dacă se poate spune așa părinții ei hotărâseră să-și facă o  asigurare de sănătate privată pentru familie la MediHelp International și astfel au putut să o ducă la un spital din Italia unde a urmat un tratament specific bolii și acum câteva luni s-a reîntors în țară.Se poate observa cât este de schimbată,pur și simplu să vezi că o persoană cu care ai împărțit același salon moare doar pentru că părinții nu au bani să continue tratamentul este devastator.
Nici nu vrea să mă gândesc ce s-ar fi întâmplat dacă ea nu avea acel plan de asigurare MediHelp Superior Plan,care le-a permis să o transfere de urgență din România în Italia și care i-a ajutat cu cheltuielile care au ajuns să fie foarte mari.
Cred că este greșit să crezi că nu ai nevoie de o asigurare de viață,nimeni nu poate știi când lovește boala și mai bine să previi astfel de cazuri decât să te găsești în postura în care nu mai poți face nimic.Nu este nimic mai rău decât să vezi că din cauza unei decizii luate greșit suferă cineva drag ție.
Eu pentru familia mea am optat tot pe planul de asigurare MediHelp Superior deoarece își oferă foarte multe facilități :-dacă este un caz urgent se va rezolva rapid(de exemplu cum a fost cel al prietenei mele)
-pentru tratarea cancerului se acoperă tratamentul în proporție de 100%
-transfer și evacuare pentru cazurile urgente(aceasta este în funcție de limita generală a poliței)
-posibilitatea alegerii țării și a spitalului la care doriți să mergeți și multe altele.
Puteți opta să folosiți asigurarea de sănătate și pentru analizele din perioada sarcinii dar și după naștere.De exemplu unele planuri acoperă și mamografii de rutina sau vizite anuale la medic.În funcție de dorințele dumneavoastră puteți opta pentru asigurări care să cuprindă și o parte din costurile pentru diverse medicamente prescrise de doctori sau chiar pentru consultații oftalmologice sau stomatologice .
Voi ce asigurare medicală aveți?Sau pentru ce tip de asigurare ați opta pentru dumneavoastră și familia voastră?
Acest articol a fost scris pentru Competiția SuperBlog,Proba nr.9.Cum să alegi asigurarea de sănătate perfectă?


Etichete: ,