FARMEC ȘI ÎN SEZONUL RECE


 F3 grup_2661_2667


 farmec

De mic copil am fost învățată că o mână curată și cu o manichiură decentă oglindește personalitatea unei femei și originalitatea ei.Tot timpul am încercat să-mi păstrez unghiile sănătoase și cu o formă adecvată modei din fiecare an pentru a-mi oferi un farmec natural.În anii 80 se purtau unghiile lungi și ascuțite lăcuite cu lac de culoare roșie.
Apoi anii 90 au adus tendința culorilor întunecate,gri,negru fiind în vogă stilul vamp.Moda emo de asemenea a lansat lacurile de unghii de culoare negru,cenușiu și gri.Cu toate că moda este una și felul fiecăruia diferit,eu mi-am asortat întotdeauna manichiura în tot cu evenimentele unde trebuia să merg,ținută,coafură,etc.Tot timpul am avut unghii sănătoase pentru că un mic remediu moștenit din familie spune că ținutul unghiilor 10 minute în ulei de ricin favorizează o protecție pentru ele și le conferă luciu.
Lacurile de unghii pe care le-am folosit tot timpul sunt cele de la Farmec.Lacul de unghii Farmec tot timpul a fost de calitate și într-o paletă largă de culori.
Acum că se apropie mult așteptatele sărbători de iarnă mi-ar place foarte să-mi pun unghii în gel,iar desenul de pe ele să fie realizat cu lacuri Farmec Collection 2014 ,pe un fond albastru să reprezinte fulgii albi și strălucitori de nea de un alb imaculat și cu tente argintii.
Ca simbolistică a lui Moș Crăciun pe un fond roșu aprins câteva punctulețe albe sau pe un fond albastru deschis câte o stea aurie care să reprezinte Steaua celor Trei Magi.Oricum indiferent de modelul sau culoarea o manichiură simplă realizată cu lacuri Farmec și adaptată la ținuta purtată e întotdeauna de bon tone.

Etichete: ,