DOAR SUPERBLOG NE ADUCE ÎMPREUNĂ,BLOGGERI DIN TOATĂ LUMEA!

 
Vreau să vă rog ceva,sau mai bine zis să vă conving să votați pe cineva.Știu că mulți o să ziceți că deja s-a votat și că pe cine să mai alegeți?
În urmă cu ceva timp mi s-a oferit o sarcină foarte importantă și anume să fiu consilierul de imagine al unuia dintre cei mai puternici candidați la ocuparea postului de cea  mai apreciată competiție de blogging din țară.Cât de uitucă pot să fiu nici măcar nu v-am spus despre cine este vorba.
Candidatul pe care îl reprezint este SuperBlog,o competiție pe care am descoperit-o în urmă cu câteva luni și care m-a cucerit și sper să reușesc prin acest articol să vă conving și pe voi că merită mult râvnitul premiu.Eu l-am descoperit prin intermediul blogului AuguritzaBlog.

De ce ar trebui să votați SuperBlog și nu alt candidat:
Dacă v-am convins vă aștept la vot,nu uitați „SUPERBLOG NE ADUCE ÎMPREUNĂ!”
Cum nu pot face de una singură toată treaba am apelat și la niște mici ajutoare pentru a-mi vedea candidatul câștigător și cum mi se pare corect să-i numesc,ele sunt:
Nu uitați și că voi decideți viitorul competițiilor de blogging,deci ieșiți la vot și spuneți-vă opinia.

Etichete: ,