CASĂ+MOBILA-GHENCEA=ACASĂ

Povestea unei case începe încă de când este proiectată de către arhitect.Acesta în general hotărăște cum vor fi amplasate camerele ce dimensiuni vor avea.Este nevoie de timp pentru a ieși o casă frumoasă,dar aceasta este doar o casă, la fel ca multe altele.
De abia atunci când se mută viitori proprietari în ea începe cu adevărat transformarea.Cu toții ne dorim ca aceea casă să devină acasă.Dar pentru asta este nevoie de timp,de iubire și în general de o femeie care să știe să aleagă mobila care se potrivește fiecărei camere și multe altele.
Și eu ca oricine altcineva am trecut prin asta,prima dată când am intrat pe ușa casei,aceasta era doar o clădire cu camere închise la culoare,cu mobiliere parcă scos din filmele de groază,pur și simplu nu puteai să locuiești acolo,fără să te gândești că aceea casă ascunde o poveste îngrozitoare.
În prima seară nu am putut să dorm deloc,așa că a doua zi am spus că ori schimbăm aspectul camerelor,ori eu nu mai stau acolo.Așa a început căutarea după mobilă,nu se putea folosii orice mobilă,pentru că nu puteam să dărâmăm întreaga clădire și astfel să o construim după placul nostru.
Bucătăria avea o culoare puțin mai închisă și pentru că nu ne permiteam să vopsim iar pereții,am căutat un mobilier închis la culoare,dar se pare că nu găseam pe nicăieri.Am început să căutăm pe internet și așa am dat peste scaunele de bucătărie Asia,oferite de Mobila Ghencea.Se potrivesc atât de bine,încât am renunțat ulterior să mai vopsim.

O cameră era astfel gata,mai rămâneau două.Dormitorul era următorul pe lista noastră,deoarece patul amenința cu ruperea,dacă ne mai urcam o dată pe el. Și cum site-ul ne oferea și o variantă pentru acesta am decis să profităm de ea.Așa ne-am ales și cu un Dormitor cu uși Culisante Milano,care este absolut demențial în camera rezervată lui.
 
Astfel a mai rămas doar living-ul de mobilat și favoriți noștri nu ne-au dezamăgit nici de această dată,iar pentru aceasta am optat pentru minunata Masă living Extensibilă BS.

Acestea fiind spuse transformarea a fost făcută cu succes,cu ajutorul Mobila Ghencea.Și acum casa a devenit acasă și este gata să ne primească zâmbitoare.

Etichete: ,