Lucrează online : Prima plată

Cititi si : http://notiteleionelei1.blogspot.ro/2015/01/lucreaza-online-un-mod-usor-de-face.html
Zilele trecute vă vorbeam de  munca online, în special de site-ul lucrează online. Am ales să îl promovez deoarece până în acest moment este singurul site care s-a dovedit a fi serios.

În acest articolul voi discuta despre cum puteți primi și voi prima plată pe acest site. Primul lucru pe care trebuie să îl știți este că balanța de numerar trebuie să fie minim 30 $ ca să puteți să optați pentru retragerea lor.

 Cei 8$ care sunt la echilibrul portofelului nu pot fi retrași, însă pot fi folosiți pentru crearea de campanii personale.

 


În bara de sus în categoria joburile mele aveți posibilitatea să veți toate joburile pe care le a-ți rezolvat, de asemenea acolo vedeți și dacă a-ți fost notat ca nemulțumit(ceea ce înseamnă că a-ți greșit un task).

 
Mai sus aveți și dovadă primei mele plăți, eu am optat ca bănuți să-mi fie transferați în contul de paypal dar voi puteți opta pentru altă metodă.
Vă doresc spor la muncă și la cât mai mulți bănuți! Dacă nu v-ați înscris încă puteți accesa link-ul  http://lucreazaonline.ro/624.



Etichete: ,