De ce un domeniu propriu?

Blogul meu a făcut deja 8 luni de când am decis pentru prima dată să îl creez și cred că a sosit și timpul să mă gândesc la achiziționarea unui domeniu propriu. Aflasem despre acest lucru încă de când l-am creat dar datorită lipsei banilor și a temerilor  că nu o să ajung să plătesc banii la timp am decis să îmi amân acest plan.

Cu timpul însă m-am îndrăgostit de acest hobby și în acest moment chiar nu îmi mai doresc să renunț, chiar dacă nu tot timpul se găsesc momente libere și pentru el. Vreau să fac rost de un domeniu propriu din mai multe motive, cred că primul ar fi că este mult mai frumos și mai serios ca atunci când vorbești cu cineva și îi dai adresa blogului tău aceasta să fie .ro și nu o adresă gigantică pe care oricum în următoarele secunde o va uita.

Un alt motiv ar fi ușurința cu care cele mai multe persoane accesează un domeniu propriu decât un alt fel de domeniu, pur și simplu inspiri mai multă încredere celor care îți vizitează sait-ul. La aceste motive se mai adaugă și faptul că nu vreau să mai pierd timp pentru că o dată trecută la un domeniu .ro ar însemna să pierd absolut toate vizualizările, punctele SEO și multe alte lucruri și de aceea acest lucru trebuie făcut încă de la început, sau într-o perioadă cât mai scurtă de timp de la deschiderea blogului.

Cei care au un blog sau își doresc să își creeze unul ar trebui să verifice serviciie oferite de Webrahost, care vă oferă posibilitatea de a avea un domeniu propriu și de a beneficia de un hosting de doar 2 € /lună și mai multă de atât veți putea beneficia și de asistență din partea lor. Nu vă gândiți însă că pentru domeniu va trebui să plătiți o sumă fabuloasă așa cum în general se întâmplă ci doar  25 €.

Sper că v-am putu fi de folos cu acest articol și nu uitați că orice blogger are nevoie de un astfel de domeniu .

Etichete: ,