Cel mai frumos cadou

Ma gandeam zilele trecute ce cadou as putea sa ii iau barbatului care mi-a cucerti inima si alaturi de care voi ramane pe tot parcursul vietii mele.
Stiu deja ca nu mai merg parfumurile, bratarile sau lucrurile de genul acesta si de aceea am zis sa investesc banii in ceva ce chiar avea nevoie si asa am ajuns pe site-ul e-lenjerie.ro.
Ce poate fi mai frumos decat sa il vezi ca imbraca seara de seara hainele pe care tu i le-ai daruit? Va spun eu ca nimic.
Am ales deja de pe site aceste doua pijamale, ambele m-au cucerit prin aspectul lor si mai mult decat atat prin faptul ca sunt bumbac 100%:


Pijama barbati Regina 430

Pijama pentru barbati compusa din bluza cu maneca lunga si pantalon lung, confectionata din bumbac de inalta calitate.Compozitie: 100% Bumbac.

Pijama barbati Regina 448

Pijama pentru barbati, realizata din bumbac moale de inalta calitate. Bluza are maneca lunga, decolteu in V si o mica inscriptie in zona pieptului, iar pantalonul este lung, prezinta un model in carouri si are elastic in talie pentru un plus de confo
Voi ce pijamale a-ti alege pentru iubitii/sotii vostri?

Etichete: ,