Experiențe de la sondaje part 1

Am fost invitată de curând să particip la sondaje, era pentru prima dată când făceam asta deci aveam foarte multe emoții, chiar nu știam cum să mă comport și cum să vorbesc cu persoanele care îmi ieșeau în cale.
Ne-am întâlnit cu toții pentru a putea stabili echipele. În general acestea erau formate din câte 2 persoane, dar în echipa mea am fost 3, dn care doar o singură persoană știa despre ce era vorba.
Noi urma să mergem în patru sate de lângă filiași:
-Fratoșița
-Almăjel
-Braniște
-Uscăci
Deci noi aveam să mergem cel mai mult dintre toți.
În toate aceste comune trebuia să adunăm pe total 60 de chestionare, lucru care la început ni s-a părut foarte simplu.
Prima comună în care trebuia să ne oprim era Fratoștița, aici aveam de străbătut drumul principal, așa că am lăsat mașina parcată la începutul comunei și am început să mergem pe stradă și să urmărim persoanele care se aflau în curți pentru a le întreba dacă vor să ne ajute la sondaj.
La început a vorbit doar băiatul care mai participase, iar mai apoi am început și restul să întrebăm oamenii. Fix în momentul în care terminasem strada a început ploaia și ne-a prins la o distanță destul de mare de mașină.
După oprirea ei am plecat spre Braniște, aici am întâlnit oameni mult mai binevoitori și dornici de discuții. Am avut chiar și un ghid care ne purta din poartă în poartă, case nu erau foarte multe deci treaba s-a terminat rapid.
Urma să mergem în Uscăci, dar toată lumea ne-a zis că o să rămânem blocați cu mașina din cauza drumului, iar pe jos nu aveam timp, așa că am mers în Almăjel.
Comuna aceasta mi-a lăsat un gust amar, din toate casele care existau nu erau mai mult de 3-4 locuite, restul tot părăsit nu aveau apă, canalizare, lumină pe stradă foarte puțină, iar drumul era sub orice critic.
Din păcate în mai toate satele era aceași problem, oamenii aceștia erau pur și simplu uitați acolo fără să le dea nimeni o mână de ajutor.

Etichete: , ,