Unde găsim fotograf Braşov.



 Pregătiri pentru un eveniment fericit.

                  Astăzi mi-am amintit că în familia mea se apropie un eveniment fericit, mai bine zis un eveniment unic în viaţa unei verişoare şi mă refer aici la cea ce înseamnă un început în viaţa de cuplu, cred că a-ţi ghicit că mă refer la nuntă. Cum toate evenimentele frumoase din viaţa noastră sunt efemere, trecătoare şi în general puţine, în comparaţie cu greutăţile vieţii de zi cu zi, eu şi cu verişoara mea ne-am gândit să imortalizăm prin fotografii evenimentul care urma să vină şi asta pentru ca în momentul estompării amintirilor să putem revedea momentele plăcute cu ajutorul acestor fotografii.

Am găsit fotograf Braşov!

                 O dată stabilit acest lucru mi-am luat eu sarcina de a găsi persoana care ne v-a facilita obţinerea acestor poze. Din cauză că verişorii mei au stabilit să facă nunta la munte, am căutat pe ineternet fotograf Braşov, iar după o documentare aprofundată  m-am orientat spre un cuplu de fotografi tineri şi anume Adina şi Andrei, care împreună formează Jadoris.com, având două personalităţi diferite care, în schimb, se completează unul pe altul. Speram să obţin de la ei, prin fotografiile realizate, cea mai frumoasă poveste pentru nunta verişorilor mei. 
                   Cu toate că aceştia sunt tineri, am aflat că ei  fac fotografii la  nunţi de aproape 10  ani, au un profesionalism ridicat şi sunt dispuşi să se deplaseze oriunde sunt solicitaţi. Fiind vorba de o echipă am siguranţa că nu vor scăpa nici-un detaliu care va apare pe parcursul evenimentului, fiind dispuşi să facă atâtea fotografii de câte vor avea nevoie mirii. Mai mult ei realizează  şi prelucrarea fotografiilor, în stilul Jardis, mie plăcându-mi foarte mult acest stil pe care l-am observat din vizionând galeria foto existentă pe site. În cazul când se impune retuşarea unora din fotografii ei aplică corecţiile necesare în ce priveşte luminozitatea, contrastul sau culorile fotografiilor pentru ca acestea să fie super-reuşite. 

Ce ni se oferă?

                  Având în vedere că pentru şedinţa foto Adina şi Andrei solicită 2 ore în una – două locaţii, acest timp fiind rezervat strict pentru şedinţă,  nu şi pentru transport, iar Andrei se prezintă pe site ca fiind ”un vorbăreţ pus pe glume” consider că ei vor putea să transmită mirilor şi nuntaşilor starea necesară pentru reuşita fotografiilor, deoarece pentru aceasta reuşită contează foarte mult nu numai ca fotograful să fie pregătit din punct de vedere tehnic, ci şi de puterea fotografului de inducere a stării de spirit necesare pentru evenimentul respectiv. La realizarea albumului fotograf Braşov  v-a da mirilor un design iniţial pus în format digital, iar aceştia după vizionarea vor solicita shimbările dorite de ei, în aşa fel  încât albumul să fie reprezentativ pentru eveniment şi să cuprindă toate momentele preferate de miri.
               Am fost foarte mulţumită de faptul că echipa de fotografi va fi prezentă începând cu pregătirile  şi vor activa până după servirea tortului, totodată ei ne pot pune în legătură şi cu un colaborator al lor care ne poate filma nunta cu camere video profesionale, important fiind faptul că ei au colaborat foarte bine şi în alte evenimente.
               Aveţi nevoie de fotograf la nuntă, indiferent de locaţie, în ţară ori străinătate intraţi pe contact Jardis.com şi puteţi semna un contract prin care veţi fixa data prezenţei fotografului, precum veţi alege şi pachetul pe care vi-l doriţi în funcţie de preţ. Acest contract se poate semna personal,  dacă sunteţi din zona Sibiului, sau online.

Etichete: , ,