Ce facem de revelion ?


   Serios, ce facem de revelion? Unde mergem?Facem revelionul la cineva? La cine ? Cu cine? Voi ce faceti de revelion?
  Inca de pe la sfarsitul lui octombrie apar intrebarile asta pe buzele tuturor si parca nu stim sa raspundem. In fiecare an momentul asta  ma bantuie mai rau decat facturile si dau din colt in colt si nu stiu ce sa fac.
  Cand eram mica mica eram foarte fericita ca vine Rev-ul , abia asteptam  sa stau treaza toata noaptea, sa vad artificiile, sa fiu la o petrecere cu oameni mai mari. Prin liceu eram fericita ca voi pleca de acasa la o petrecere cu prietenii mei prin x club sau la cineva acasa sau in momentele bune chiar pe undeva pe la munte.
Acum ca am devenit adult venirea revelionului e mai mult o grija decat o distractie, totul e scump in  perioada asta si parca se pune o presiune prea mare pentru o singura noapte. Asa ca nu am inca raspunsul, singur acasa inca nu este o optiune, cluburile au iesit si ele din discutie prea scump pentru o singura noapte mai ales dupa ce banii s-au dus pe cadourile de Craciun. Parca nu mai are acelasi farmec, prietenii sunt mai putini si de regula au aceeasi problema pe cap. Deci ce facem?  
   Daca vreti sa inchiriati o cabana pe la munte va anunt ca deja e putin cam tarziu si majoritatea sunt inchiriate inca din primavara trecuta, deci grabiti-va si nu o lasati pe ultimul moment, bine , asta daca aveti cu cine.

   Eu inca sunt indecisa si mi se face pielea de gaina cand ma gandesc. In alte tari noul an se sarbatoreste printr-un pahar de sampanie la miezul noptii si o artificie doua si dupa somn. In Romania presiunea este foarte mare pentru noaptea aceasta deci daca aveti voi vreo idee va rog sa imi scrieti in comentarii! Probabil voi scrie un articol in care sa va spun la ce concluzie am ajuns.
By Bebe

Etichete: , , , ,