Black Friday la piese Ford



Ce faceti saptamana viitoare, dragii mei? Eu unul stiu sigur ce o sa fac o sa urmaresc reduceri la piese Ford de Black Friday 27-30 noiembrie. Cum nu stiati?
 Hai ca va spun eu mai multe, site-ul Altgrad, unul dintre site-urile care ne ofera piese originale de la marca Ford si in plus in aceste 3 zile ne ofera si foarte multe reduceri si promotii, ca doar este Black Friday. Saptamana aceasta am tot vazut zeci de reclame la reduceri incepand de la haine, parfumuri si pana la electronice, dar cu toate acestea nu am vazut nici macar un singur site care sa le ofere clientilor piese ford transit la reducere in aceea perioada in care preturile au scazut.
Altgrad-Auto-Ford-Partener
Eu unul fara masina nu stiu cum as putea rezista, sa stai sa duci copii la scoala, ori sa mergi la service nu mai vorbesc de nenumaratele cumparaturi, toate acestea ar fi foarte dificil de realizat fara prezenta unei masini. Acesta a fost si principalul motiv pentru care am optat sa achizitionez una pentru familia mea, dar o data cu ea ajunsa in garaj a trebuit sa incep sa imi fac griji despre tot ce faceam cu ea, pentru ca stricarea ei ducea la un iad. 
In acest mod am intalnit si Altgrad Auto, site-ul care a reusit sa imi atraga atentia prin autenticitatea pozelor postate, prin calitatea pieselor vandute si prin faptul ca toate piesele de la Ford sunt originale. Acum de Black Friday am ocazia sa cumpar toate acele piese la care in cursul anului doar puteam sa visez si mai mult decat atat la reduceri, banii nu sunt nici ei o problema pentru ca pot opta pentru achizitionarea produselor in rate fara dobanda. La foarte multe piese avem parte si de servicii gratuite, toate acestea dupa achizitionarea acelor piese.