De unde cumparam lavete profesionale?



 Amintiri din copilarie

Off! Cum se schimbă lumea de la o zi la alta. Mi-am deschis o afacere în urma căreia muncitorii ce participă la realizarea ei, se murdăresc foarte repede. În timpul procesului de producție foarte multe componente trebuiesc șterse cu multă atenție și meticulozitate, căci altfel încep rateurile. Acum ar fi de folos lavetele pe care le confecționa bunica mea, atunci când noi eram mici, în bătrânul ei război de țesut. Pentru a țese acele lavete profesionale o ajutam și noi, adică eu cu sora mea, câteodată chiar tata și mama. Acest ajutor al nostru venea din tăiatul cărpelor primite de la cooperativă. Așa am învățat noi, eu cu sora mea, să deosebim bumbacul de celelalte material. Dacă greșeam bunica ne certa foarte rău și mai mult trebuia să le facem fâșii și pe cele din bumbac. În schimb, atunci când bunica primea banii pentru numărul de bucăți predate, punea de o parte și bănuții noștri de buzunar, ce ni-i da când plecam la școală.
Lavete din bumbac Second Hand la KG

 Depozit de lavete profesionale

Off!..Off!.. Mă năpădiră amintirile, iar eu tot nu știu de unde să-mi procur necesarele lavete profesionale , iar salariații mei îmi sar în cap că nu au cu ce lucra, și au perfectă dreptate. Cum cooperativa s-a dus înaintea bunicii mele, cred că singura soluție este o căutare pe net. Acesta m-a scos din multe necazuri, așa că ar fi cazul să mă rezolve și acum. Totuși căutarea unor producători de astfel de lavete nu îmi aduce niciun rezultat. Ce mă fac? Cum mie îmi trebuiesc aceste produse în cantități mari nu le pot achiziționa din supermarketuri la bucată. Da… Ce site este acesta? Laveteindustriale.ro! ”Cu noi îți menții afacerea curată”. La căutarea după producători nu mi-a apărut. Ia să-l vizităm puțin.

Se pare că este exact ce-mi trebuie mie, adică un depozit în care voi găsi și lavete profesionale din bumbac. Prețul este unul foarte bun, fiind în funcție de dimensiunile lavetelor și fiind deja ambalate în saci de 4kg dimensiunile mici și 10 kg pentru dimensiunile mari. Superrr!! Pentru cantități mari, așa cum trebuie să cumpăr eu, firma oferă și discounturi. La o cantitate mai mare de 500 kg oferă un discount de 10%, apoi la o cantitate mai mare de 1 tonă discountul ajunge la 15%. Dar pentru mine care îmi doresc o cantitate mai mare de 2500 kg, discountul va fi de 20%, și ca un bonus nu voi plăti nici transportul, locația de destinație fiind în România.
Curier

Cum produsele lor sunt confecționate numai din bumbac, ei le recomandă pentru folosirea în orice industrie, făcând față la toate cerințele industriale indiferent de domeniul activității productive. Acestea se pot folosi pentru curățarea oricăror suprafețe, a utilajelor pe care le deții, foarte bune pentru îndepărtarea uleiurilor și grăsimilor, deci ideale pentru service-urilor auto.

Pentru început o să solicit niște mostre gratuite pe care să le testeze meșterii, ca după aceea să nu-mi spună că nu sunt bune, iar eu să rămân cu o cantitate mare de produse nefolosite. Cum raportul calitate preț, după cum am mai spus este excelent, am zis să arunc o ochiadă și la celelalte produse ale firmei. Așa am aflat că de aici pot să-mi comand și haine colectate din Germania, Suedia, Anglia, Olanda sau Danemarca . Și acestea sunt sortate pe tipuri, sunt de foarte bună calitate și ambalate în saci. Deci, foarte ușor de comandat.

Etichete: , , , ,