Vreau mașina mea!

M-am săturat să merg cu autobuzul! Să pot merge în excursii doar cu autocarul și mereu să depind de cineva. Adică care mai este rolul unei excursii dacă oricum ceilalți decid când să pleci și unde? Eu vreau eu excursie în care să mă las ghidată de neprevăzut. Să plec de acasă și mai apoi să mă opresc la destinația care mă atrage cel mai mult, sărămân acolo sau să mă mut în altă parte în funcție de ce descoperiri fac.
Pentru mine toate acestea reprezintă o vacanță de succes. Să fim sinceri există în țara noastră atât de multe locuri nepromovate suficient dar care ascund minuni, ei bine fix pe acestea vreau să le găsesc. Până acum o lună credeam că toate acestea vor fi posibile doar după ce îmi voi cumpăra propria mea mașină, lucru care înseamnă foarte foarte mult timp, dar acum nu mai cred asta. Mă bucur că i-am întâlnit pe cei de la New Kopel Group, firma care a reușit să mă cucerească.
Nu vă gândiți că au venit cu o ofertă incendiară pentru cumpărarea unei mașini, nici nu cred că ar fi avut una pentru bugetul meu, acest lucru nu este absolut deloc posibil. Mai pe scurt mi s-a propus să apelez la servicii de rent-a-car, adică să închiriez o mașină pentru fiecare excursie în care îmi doresc să merg.
Mi s-a părut destul de bine mai ales că cei de la SIXT Rent a Car au preturi de nerefuzat, mașini superbe, iar eu pot în sfârșit să îmi îndeplinesc visul. Mașina va fi a mea pe toată perioada în care este închiriată, deci voi putea merge oriunde îmi poftește inima și voi putea sta oricât vreau eu de mult. Vă invitr și pe voi săaflați mai multe despre această oprtunitate direct de pe site-ul lor. Veți vedea că nu aveți nimic de pierdut.

Etichete: , , ,