O nunta de vis cu ajutorul rent a car!

Acum as vrea sa va povestesc despre nunta celui mai iubit verisor al meu. Fiind o persoana foarte umblareata varul meu si-a gasit jumatatea sub chipul unei ardelence focoase si pe deasupra extraordinar de frumoasa. Hotararea lor fiind una fara intoarcere au stabilit sa faca nunta in curtea vilei verisorului meu.
Daca pentru cort, mese si decor totul s-a aranjat printr-un simplu e-mail in care si-au expus toate dorintele si pretentiile lor, pentru formatia de muzica ce si-o doreau la nunta lor existau mai multe greutati. Pentru a le asigura transportul din zona Brasovului pana in Oltenia, varul meu ar fi trebuit sa se deplaseze cu o masina pana acolo ca sa ii aduca. Bineinteles ca apoi dupa eveniment ar fi trebuit sa-i duca si innapoi.
Ca sa-l pot ajuta sa nu piarda atata timp si  pe deasupra o multime de bani, i-am spus de o prietena ce s-a folosit de o firma de rent a car in Pitesti pentru a asigura transportul rudelor sale la o petrecere.

Acum nu mai ai nevoie de propria ta masina!

Plimbaretul meu var  a prins ideea din zbor, i-a placut atat de mult ca imediat a contactat compania de rent  car Swiso, ce are sediul la adresa Calea Rahovei, nr. 266, sector 5, Bucuresti,  solicitandu-le detalii privind modul de rezolvare a deplasarii formatiei de nunta. Astfel a aflat ca aceasta societate are o experienta mare fiind pe piata din 2001, iar in 2016 a reusit sa deschida mai multe puncte de lucru pe intreg teritoriul tarii. Orice persoana poate inchiria o masina din: Ploiesti, Pitesti, Buzau, Galati, Targoviste, Brasov, Sibiu, Timisoara sau Cluj.
Avand in vedere ca pentru inchirierea unei masini pe o perioada mai mare pretul pe zi poate ajunge si la 6 euro, varul meu s-a folosit de inchirieri auto in Brasov pentru a le pune la dispozitie muzicantilor o masina in care sa poata transporta si instrumentele. Cum seful formatiei avea carnet mult mai vechi de 2 ani, minimul cerut pentru a putea inchiria masina, varul meu l-a trimis la adresa firmei din Str. Fundatura Harmanului, nr.2, Brasov, Complex Duplex 2, Corp C4 pentru a lua masina si pentru orice eventualitate ia dat numarul de telefon al firmei - +40 758 069 044.

Castigi cu ajutorul preturilor mici de la firma de rent a car

Cum preturile practicate de firma de inchirieri auto Swiso Rent A Car  sunt foarte mici, varul meu a luat legatura cu viitorul tata socru si l-a pus sa isi stranga toate rudele in Sibiu, la el acasa. Pe viitorul sau cumnat l-a trimis in Bulevardul G-ral Vasile Milea, Nr29, din Sibiu, adica la firma inchiriari auto Sibiu, unde i s-a pus la dispozitie un bus care sa-i satisfaca toate pretentiile.
Nu va pot spune cat de fericiti au fost cei doi miri caci datorita ideei mele au scapat de multe griji, deplasari fara rost si mai ales ca atat membrii formatiei, cat si invitatii din Ardeal au fost incantati si foarte multumiti. Pe deasupra mirii s-au ales si cu niste economii substantiale la bugetul viitoarei familii.



Etichete: , , , ,